Tuesday 29 November 2016

Anytime anyway..Insyallah boleh bantu

Hari tu malam ada customer akak nuraida mintak tolong suruh datang check PC xboleh connect internet sbb TM kata bukan masalah internet dh siap call dh katanyer risau anaknyer bising nak tengok kartun baru balik kerja pulak tu..Saya pun memang awal2 dah tau memang PC confirm problem la kalau henset bleh main internet

Saya dtg tgk memang PC problem kena format balik sebab service windows connection not running..Dah try set balik terus restart PC sama gak..memang sah2 kena effect virusla punca sebab takde antivirus.So saya pun nasihatla sikit kalau main internet mesti kena ada antivirus sebab website pun bleh masuk virus gak...makcik tu pun terus bagi lagi satu laptop dia..sy check sama gak kena format

Bila kata nk kata kena format ambik masa paling kurang 2 jam jer klau nak sekali dua2 dalam 3 jam..akak tu dah risau dah camna ni lagi sejam kedai sy tutup..esok pun busy kerja balik lambat

Saya pun kata "jangan risau makcik..saya ni kerja solo so tak ikut procedure pun..saya boleh jer cuma makcik jela boleh tunggu ke tak 2-3 jam nak wat ni bleh sampai dekat kol 12 lebih siap?"

Akak tu pun suka kata "emm boleh la wat terus dua2 format..anak saya ni pun kesian tengok duk dari pagi tunggu sy balik nk tengok youtube"

Saya pun wat la sekali dua2 serentak wat format..alhamdulillah bleh siap cepat..sy pun sendiri risau gak tgk budak2 asik duk blakang..tgk je tunggu huhuhu.

Akak tu ngan anak dia suka la dapat siap dan kata sangat puas hati la dengan harga semua siap bagi free games ngn movie bluray tu.. harga sama tak termasuk pun service luar..TERBAIK!!!



       



Computer Problems? Home and Office Service
Call us or whatsupp 012-6682684
http://repairkomputershahalam.blogspot.my/
http://repairkomputersubang.blogspot.my/


No comments:

Post a Comment